Runtime error

Igår kväll var vi ett gäng som överraskade Amelie på födelsedagen. Kort berättat så hade Sofie (den andra, alltså) fixat nyckeln till Amelies lägenhet. Så där tog vi oss in och fixade drinkar, ballonger, tårta och grejer. Sedan kidnappades Amelie efter en middag hos sina föräldrar och blev lurad hem till sig själv. Och där var vi; surprise! Alltid lika roligt när folk blir överraskade. Speciellt när de inte haft någon aning om det. 

Nu skall jag plugga. Skall läsa om grunderna i läs- och skrivinlärning. 
Och på torsdag skall jag och Jenny på afro! Försökte precis boka in mig på passet, men självfallet är det då "runtime error" på sidan, så jag får försöka senare. Hela min jävla dator är i övrigt ett runtime error. Mitt tålamod sätts verkligen på spel för varje klick jag gör. Måste köpa en ny. Inte så roligt.    

Kommentarer
Postat av: Lis

Vilken kul idé!! Överraskningar är jättekul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback