Bort och välkommen in

Underbart. Nu är julen utstädad. Förrutom tomtegardinerna. Mina vanliga gardiner ligger nämligen hemma hos mamma, av den anledningen att jag skulle sy till dem där. Jag hade ju så himla många lediga dagar innan jul. Har jag fått sytt dem då? Svar nej. Vet inte riktigt vad som hände. Så nu får gardinerna istället forsätta vara för breda, orkar inte fixa till det längre. Kan inte sy ju. Dessutom vill jag ta bort tomtegardinerna nu, nu, nu! 

Idag fyndade jag en skjorta på H&M som kostat 199:-. Jag fick den för 20:- Det kallas KAP. Jag bokstaverar K-A-P! Annars är jag sjukt sugen på vårkläder. Det kliar i fingrarna efter allt pastelligt och icke stickat. Synd att man är blekare än ett lakan bara och att det är 10 minusgrader ute... 


Den här är fin tycker jag. Romantisk (fast inte för söt), pastellig och vårig!
Tänk er: ljusa blåjeans, vita tygskor och smått brunbränd. Mmmmm!

Nu blir det BUZZ!!!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback