Tre slutsatser

Nu har Oscar varit borta i fyra dagar, av detta kan jag dra tre slutsatser:

Om jag hade bott ensam så hade jag...
1. Nästan alltid ätit ute.
2. Bara ätit skräpmat.
3. Inte ätit något alls.

Det är ju helt enormt tråkigt att laga mat till sig själv! Jag känner ingen lust alls. Det skall gå så snabbt och smidigt som möjligt innan maten hamnar i magen. Kan ju hända att det hade ändrat sig över tid, men om vi skall analysera denna veckan så är det illa. Tur att Osc kommer hem imorn.


Kommentarer
Postat av: elin

HAHA! Vad roligt att vi är likadana! Jag lagar typ aldirg mat heller när peter inte är hemma :) Om jag är hemma en dag och han kommer på kvällen så frågar han om ja har ätit och svaret blir alltid nej :)

Postat av: Mary

haha, ja, det är hårt att leva ensam.. jag säger då det..

2010-01-21 @ 16:09:17
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag levde EXAKT så när jag bodde i skövde! verkligen! ena dagen pizza, andra dagen en skål med yoghurt. verkligen tråkigt!! jag håller med dej. skynda dej hem oscar!! puss!

2010-01-21 @ 16:29:29
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback