A cup of coffe

Jobbet blev inställt idag på grund av regnet. Inte så många som vill spela golf när himlen häller ner vatten. Så istället för att jobba har jag tillbringat dagen med familjen. Mami och papi har precis gått på semester och Caroline skulle dit på kaffe så jag gjorde detsamma. Blev mat på det också så nu slipper jag laga något idag, fint.

Har tänkt på det här med kaffe förresten. Det är gott och jag har druckit det i flera år MEN än har jag inte skapat något beroende av det. Hur kommer det sig? De flesta jag känner får huvudvärk om de inte får sin morgonkopp, men det är inget som jag nånsin känt av. Jag kan dricka det på rutin och utan men behovet av kaffet uteblir hur jag än gör. Gött ändå. Slutsatsen bör vara den att jag inte är någon beroende människa. Fast hur förklarar jag då mina cravings efter godis och popcorn? Sug på den.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback