Dubbel bogey

Hade en rolig kväll hos Jigrots igår! Tillställningarna i det där huset brukar bli lyckade. Är lite halvbakis idag. Borde börja packa resväskan men jag orkar inte riktigt än... 

Sitter och tittar på Scandinavian masters. Min greenkeeper är mest intresserad av banans uppbyggnad och skick. Men det är ganska kul att titta faktiskt. Golfarna är så grymt duktiga. Helt sjukt att de spelar som de gör. Vi spelade själva golf igår. Det gick som vanligt inte speciellt lysande. Men vad kan jag begära? Det var andra gången jag höll i en golfklubba i år. Halva tjocka släkten spelade i alla fall. Mami, papi, moster, hennes man, mormor, morfar och morbror. Oscar vann, jag kom sist. Haha.

Nu blir det bloggpaus på en vecka. Vi hörs igen när jag är tillbaka från Greklandet och Mamma Mia ön!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback