Wiiiiii!

Igår hade jag världens otursdag. Bilar är helt klart inte min grej, det räcker att uttrycka det så. Kvällen slutade dock bättre än dagen. Var med Emely och Jenny i Göteborg, drack vin i Vasa och dansade på Colors som hade tema lila. Det finns ytterst lite lila att välja på i min garderob, däremot fann jag ett nagelack i badrumsskåpet i den rätta färgen. Snyggt blev det också!

Har världens träningsvärk i armarna och axlarna, men det är inte pga gårdagens dans. Anledningen heter Wii Sports resort. Jag skojar inte! I en av sportgrenarna kan man paddla, vilket jag gjorde och tog i som bara den, svetten rann nästan. Här behöver man inget träningskort! 

Imorn åker systeryster och Staffan till Vietnam. Jag är liiite avundsjuk. Fast om mindre än två veckor drar ju jag och Osc till Skiathos, det är inte helt fel heller.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback