Förväntningar

På fredag är det midsommar. Det skall firas i Fjärås på Maskrosstigen med gamla och nya vänner. Något säger mig att det kommer bli himla fint. Ser fram emot detta!


Nästa vecka, onsdag, åker jag och Osc upp till Rättvik. Förhoppningarna på spelningen med Arcade fire i Dalhalla är stora. Vet inte om jag skall sänka ribban lite, men jag hoppas och tror på dem! Som jag nämnt tidigare har jag snart fått se alla mina "måste-band". Coldplay - check. Antony & the Johnsons - check. The Killers - check. Snart check på Arcade fire och efter det är det bara The Shins som fattas! Dock bör den där listan snart fyllas på med ny musik som maxat mina öron.



Förresten! Om ni inte redan har sett Garden state (som ni ser att denna Shins låten är med i), så måste ni göra det! En fantastiskt film. Se och avgör själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback