I brist på annat

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, men vi är fb-vänner, haha.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
3. Vad åt du senast? Mamma scans köttbullar, makaroner och ketchup. Lyxigt.
4. Har du fått någon komplimang idag? Nej.
5. Har du varit med i en rättegång? Nej.
6. Är du polare med grannarna? Skulle vara Willy då!
7. Vilka länder har du bott i? Sverige.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I lördags, från Landvetter.
9. Har du haft en stalker? En oskyldig sådan i sånna fall.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Maria Blåberg. AC/DC-Uffe, DJ Frog. De två sistnämnda var vikarier under en tid på högstadiet. Annars vet jag inte om jag haft några fler "riktiga" musiklärare.. Anna-Lena Brunzell??!
11. Hur bra är din syn? Bra, bättre på höger än vänster ögat.
12. Var är dina syskon just nu? I Göteborg. Just slutat jobbet/praktiken för dagen, tror jag.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Åh, det kommer jag inte alls ihåg nu. Blankt i huvudet.
14. Vem ringde dig senast? Oscar
15. Vilken tid gick du upp imorse? 09:02
16. Vad ska du göra i helgen? Grillfest hos Elin, jobba och typ Slottsskogen/Nef=Björn 
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Det låter bra, det ska bli skönt att få hem mitt hjärta!"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Tog på? Ola Salo för en herrans massa år sedan. Jag fick en kram! Annars såg vi Idol-Cissi på Landvetter, om man kan kalla henne för kändis.
19. Vad finns i din bakficka? Ett kvitto.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten.
22. Vad ska du göra efter det här? Surfa nätet.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag måste sno :)

Postat av: jenny

dom har kommit nu:)

2010-06-17 @ 16:57:13
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback