Systembolaget

Systemet var inte roligt idag, vilket jag borde kunnat räkna ut på förväg. Tänkte dock att jag var smart som gick dit vid elva. Ni vet, folk jobbar osv. Fast det gör de ju inte alls i och med att köerna var kilometerlånga. Jag lyckades däremot för första gången i mitt liv hitta bästa kön och gled igenom den ganska snabbt. Tips: Sök dig alltid till de två köerna närmast ingången, de är av nån anledning alltid kortare än resten. Folk är typ lata och orkar inte gå hela vägen dit efter att ha plockat på sig sin dricka. Detta gäller alltså systemet i Kungsbacka. 

Nog om det. Såhär såg jag och
Elin ut på Midsommar förra året.
Jag vill ha en köpt krans i år igen!  



Och en sånhär söt liten stång gjorde vi för typ 5 år sedan:


Kommentarer
Postat av: elin

Åh av det ska bli mysigt imon! Är det inte mer än för 5 år sen som vi var hemma hos Emely? Jesus! puss

Postat av: mathilda

det maste val vara mer an 5 ar sedan?? typ 7-8?

2010-06-24 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback