Majoriteten avgör

På musiken idag gjordes en omröstning om vem/vilka barnen vill skall vinna melodifestivalen. Om de får bestämma så står det mellan Erik Saade (Manboy) och Timoteij (Kom). Sedan var rösterna lite spridda men Ola och Pernilla fick en del. Jag tror faktiskt att barnens önskan slår in. Det kanske helt enkelt är de som är "hela svenska folket" som vi brukar kalla personerna som röstar i dessa sammanhang? Själv håller jag på Bergendahl, tror jag. Hon och Jöback fick dock inga röster alls. Resultatet på lördag blir hur som helst intressant!   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är verkligen sjukt svårtippat i år!! Jag kan ju säga så här då iallafall: dem som INTE får vinna är andreas johnsson, TIMOTEIJ!! och pernilla. Sen så är de andra ungefär lika bra..eller,ah, jag är okej om någon av de andra vinner..fast jag gillar ju darin och manspojken för dom är söta. haha. fina omdömen va? söta. hahahah. det går utför med mina schlageranalyser.

2010-03-08 @ 15:41:57
Postat av: elin

Bergendahl gets my vote!

Postat av: Lisa

De som INTE får vinna är: Andreas Johnson, Peter Jöback och Jessica Andersson enligt min åsikt. Jag hoppas dock på Bergendahl & Manboy. Jag låter svenska folket bestämma iallafall, lägger mig inte i det :p

2010-03-09 @ 18:43:56
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback