På't

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Anna vann Melodifestivalen
Vad gjorde du kl 08 i morse? Slog upp ögonen efter en dålig natts sömn
Vad gjorde du för 15 min sedan? Surfade på nätet
Det sista du sa högt? Åh, det är sommar och dom är bruna!
Det senaste någon sa till dig: Det kan jag tyvärr inte göra något åt
Vad har du druckit idag? Mjölk och kaffe
Vad var det senaste du åt? Grillchips och päron
Vad var det senaste du köpte? Thaimat
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt, snö och kallt
Godaste glassmaken? Lakrits och polka i kombination
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Typ
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Det händer 
Trivs du med ditt jobb? Med plugg, ja
Favoritklädsel? Jeans som sitter som en smäck
Favoritlåt just nu? Charlotte Gainsbourg - Heaven can wait
Vad ser du om du tittar till höger? Ett bord och fönster
Vad gör dig glad just nu? Att jag är ledig imorgon
Vad ska du göra härnäst? Glo på TV kanske?
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Gott och avslappnat 
Favoritgodis? Allt som är salt och går att suga på
Kläder just nu? Rutiga pyjamasbyxor och svart tröja
Sommarplaner? Magaluf, Skiathos, jobb och kul
Hur många kuddar sover du med? 1
Morgon eller nattmänniska? Både och
Vad är viktigast för dig? Mina nära och kära
Är du kittlig? Inte speciellt 
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Fiskarna
Äckligaste insekten? Tvestjärtar
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Sol, värme och snöfria gator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback