Tasselfetish

Efter dagens examination och mentorsträffen som är på onsdag börjar uppladdningen inför nästa vecka då kursstarten för AUP är. Får försöka göra mig redo. Hur det skall gå till är och blir dock ett mysterium. 

Annars är denna måndag ganska händelselös. Får pimpa upp dagen med "Ballerina kladdkaka" och Svenska hollywoodfruar. Man kan inte annat än älska Maria Montazami och hennes tassels.  



När jag var liten gillade jag att gå runt i tygbutiker och leka med just sådana där tasseltoffsar. De var så lena att dra över handflatan och dutta med. Konstig fetish kanske. Fast vilken fetish är inte konstig?  

Kommentarer
Postat av: Mary

haha, jag med! man kunde hålla på med sånna tofsar ett bra tag. haha. Hoppas att examinationen gick bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback