Walk-in-closet

Rensade min garderob igår. Det var ett halvt helvete. Tänk er kläder i överflöd, fina plagg som inte används men som man inte har hjärta att göra mig av med och för lite plats samt översikt av det man har. Fick i alla fall slutligen till det och känner nu sann tillfredställelse över vad jag åstadkommit. Har använt mig av små metoder för att lättare se vad som finns, t ex ligger det mesta nu i färgskala, det finns en hög med baströjor och en annan med roligare toppar osv. Det är så nära jag kan komma en walk in closet i min lägenhet. Frågan är dock hur länge detta mästerverk håller sig, snart är det väl samma oöverskåldiga röra igen.

Kommentarer
Postat av: elin

Tankeöverföring på hög nivå här märker jag! Har tänkt på exakt samma sak idag jag med: att jag måste rensa min garderob :) haha!



Mamma tyckte förresten att det var jätte roligt att jag fick skålen (och jag med förstås)



:)



puss e.

Postat av: elin

TACK SÖTA SOFIE!

2010-03-16 @ 16:15:21
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback