Mitt Eurovision

K A T A S T R O F.

Hur fan röstar europa???!!
Sverige gick inte vidare i semifinal 2 i ESC igår. Vilket jag inte kan förstå. 
Hur hamnade Ukraina, IRLAND (???!!!!) och Cypern där?!
Min panna består av ett stort frågetecken. 
Så orättvist.

Sverige, Litauen (jag vevar näven) och Kroatien skulle haft deras platser. 

Nu hejar jag på Tyskland (som har en låt som är bra på riktigt!!), Rumänien, Georgien eller Frankrike. Möjligtvis Belgien och Turkiet på ett litet hörn också.

Men jag kan inte riktigt smälta resultatet. Illa, riktigt ILLA är det. 

Och Danmark liksom?! Världens tönt-tråk-jag-har-hört-den-här-låten-hundra-gånger-förut-schlager. Plus att killen som sjöng, som var en blandning mellan Martin Rolinski (BWO) och Magnus Bäcklund (Fame), hade NOLL utstrålning. Jag såg döden i hans ansikte. 

Jag är upprörd, som ni märker.

Haha.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback