Packa pappas kappsäck

Har som smått börjat förbereda packningen inför Mallis. Tur är väl det för när jag rotade bland badkläderna hittade jag inte favoritbikinin. Fick ett litet utbrott på/för mig själv! Troligtvis glömdes bikinin kvar på spa:t i Stenungsund, vilket stör mig nåt enormt. Har för mig att jag noga tittade att jag fick med mig allt, men tydligen inte...
Något mer jag kommit att tänka på i packningsförberedelserna och som jag inte hittar är mitt EU-kort med sjukförsäkringen, eller nu vad det heter. Vart kan det ha tagit vägen? Har skickat efter ett nytt men det kan ta upp till 10 dagar innan det kommer. Men man klarar sig kanske utan det... Jag får inte bli sjuk helt enkelt!

... Peppa, peppa ta i trä.

Sista skoldagen imorgon, sedan sommarlov!  

Såhär nöjd var jag i helgen:



- Sex & the city.
- Girls night out.
- Tyskland vann ESC. 

Kommentarer
Postat av: jenny

sofiiiiiie vi är godkända!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback