Puking on American dreams

Dricker kaffe ur favoritmuggen och försöker hitta motivation till att sätta mig och läsa till tentan. Det finns dock ett problem: lusten vill inte infinna sig. What to do?

Vet att jag tjatar massa musik hela tiden och att det kanske inte är så roligt, men jag är inne i en sådan period och vill bara dela med mig. Marina & the diamonds är den största musikaliska upptäckten jag gjort på länge.
Hon är fantastisk. Begåvad. Snygg. Grym.   



Det här är den låten man kan höra på radion i nuläget. Dock har jag valt att publicera den avskalade versionen här. Det här är långt ifrån den bästa låten på skivan, men det finns inte så många videor att välja mellan, än. Enligt mig är The family jewles 2010 års bästa album. Är ganska säker på att jag kommer stå fast vid det när vi ringer in 2011.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättebra!!

2010-05-12 @ 14:05:58
Postat av: elin

Firar med familjen och släkt på lördagen och sen går jag ju ut på måndagen så då blir det nog party också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback