En kvartett

Förlåt för dåligt bloggande, men nu är jag tillbaka igen!

I helgen var det fest och adventsmys. Gick promenad i snön som föll i söndags och antog skepnaden av en snögubbe. Det var väl det, typ.

Eftersom jag inte har så mycket mer att skriva bjuder jag på en lista.


4 TV-program jag ser:
1. True blood
2. Så mycket bättre
3. Arga snickaren
4. Halv åtta hos mig

4 saker jag gjort idag:
1. Haft mini-opponering
2. Pratat med Emely 
3. Lagat en god kasslerrätt
4. Nojjat

4 saker jag längtar efter:
1. Att vara helt färdig med examensarbete och opponering
2. Jul
3. Examensdagen!
4. Sommar

4 saker på önskelistan:
1. Ett bra 2011
2. En resa
3. Karolina Konst tavlor
4. Solsidan


Kommentarer
Postat av: Lisa

Välkommen tillbaka!! :) Listor är skoj, längtar också efter jul, sen får det gärna bli sommar fort som fan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback