Gott & blandat

Igår och idag har jag och Josefin haft två effektiva pluggdagar. Känner att vi fått ihop bra grejer och ganska mycket. Men många sidor ska det bli! Pust och stön.

Och så kom den första snön. Känns som att det var alldeles nyss den lämnade landet. Den hade gärna fått vänta till julafton på att dyka upp och så hade den kunnat avlägsna sig i januari nån gång. Mer än så vill jag inte ha. Snö och slask tillhör inte favoritväderleken precis.  

Till sist: Tror att jag slagit nåt nytt slags rekord. På 1,5 vecka har jag ätit 5 poppade popcornpåsar. Inte så bra. Lärdomen jag drar av det här är att det aldrig är bra att köpa 3-pack. 

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, popcorn som är så gott, farligt är det! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback