On a train

Det blev till att plugga hemma idag. Tåget ville nämligen inte gå. Det hade skett en olycka utanför Varberg så tågen var (är säkert fortfarande) kraftigt försenade, och ersattes med bussar istället. Kände dock inte att det var värt att åka ner. Så jag och Josefin pluggar på varsitt håll. Typiskt att det var just idag jag hade valt att köpa vindruvor till oss bara. Men det går ju fler tåg *trumvirvel*  Höhö. 

Så går vi vidare till dagens låt. Med tanke på tågincidenten kom jag tänka på
On a train med Eskobar. Och med tanke på Eskobar fick jag lust att lyssna på Sun in my eyes. Bästa låten! Förknippar den med mig, Elin, Pärs rum, sjuan och Göteborgskalaset. Fina minnen!

 

Tips! Hela Eskobars första album 'til we're dead är fantastiskt fint och bra. Känslosamt plus lite sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback