Tjugofjärde

Idag är det en månad kvar till julafton. Här går det undan! Köpte pepparkakor och clementiner dagen till ära. Har faktiskt hållt mig tills nu! Har fått för mig att jag inte vill tjuvstarta. Fånigt, jag vet. Men man kan ju inte ta ut allt som händer i december i förskott, då förstörs hela grejen enligt mig. Det är nåt med mig och traditioner. På fredag eller lördag åker i alla fall ljusstakarna och julgardinerna fram. Mys! Och glögg måste jag dricka i helgen. Men då är det okej för på söndag är det ju första advent. När jag och Caroline var små köpte alltid mamma och pappa stora pepparkakshjärtan med kristyr till oss på just första advent. Jag kanske skulle införa det igen?     

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi ska också ha adventsmys på söndag, pepparkakor och julmust!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback