Datahacker

Jag lyckades lösa dataproblemet! Gjorde en "systemåterställning". Datorn talade dock om att återställningen inte fungerade. Nähä tänkte jag, det var ju skit. Vad ska jag nu göra åt problemet? När jag senare på dagen loggade ut på nätet talade datorn om för mig att Norton inte fanns tillgängligt längre och att det behövde uppdateras. Jag tänkte att det var lika bra och satte igång uppdateringen. Två av tre punkter uppdaterades. Okej, det var det. Då testade jag att streama på nytt, bara för att. Och vet ni vad? Nu fungerade det! Har inte den blekaste aning om vad jag gjorde som fixade det hela, men något av momenten var det i alla fall. Är mycket nöjd. Det tog dock två dagar att lösa problemet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback