Idol 2010

Linnea är en av mina absoluta favoriter i Idol i år. Att hon valde att sjunga en av mina absoluta favoritlåtar med Antony & the Johnsons i ett av kvalen i veckan gör henne inte precis sämre. Åh så sprött, vackert och fint! 




För tillfället ägnar jag dagarna åt att tillfriskna från min feber och förkylning. Måste vara intakt på måndag så jag inte missar allt för många dagar av praktiken. Har inte orkat göra mycket annat än att ligga i sängen och glo på film + playat. Dessvärre gjorde datan någon slags uppdatering mitt i playandet av Efterlyst så nu funkar det knappt att se på något alls. Testade med råd från syster att uppdatera flashplayer, men det hjälpte inte. Förmodligen är det nån jävla säkerhetsgrej med HP och Norton som satt igång. Hatar Norton som alltid ska ställa till en massa problem. Får se om vi lyckas lösa detta. Har ju blivit beroende av att playa/streama alla program!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback