Trivialt

Alltså. Jag blir så trött på mig själv. Jag vill blogga, men har ingen inspiration till att skriva om något. Därmed är det bäst att hålla tyst och låta det vara. Men jag kan inte! Därför får ni nu inlägg fyllda av sådant ni lika väl hade kunnat vara utan. Fast det är nog det mitt bloggande brukar gå ut på. Jag är tacksam över att ni står ut och inte lämnar mig. Tycker om min lilla följarskara. 

Dagens fråga: Blir det köttbullar och pommefrittes till middag? 

Har inte ork till att göra något annat. Igår slog jag däremot på stort och trollade fram strimlad kyckling i gräddsås med smak av pesto, vitlök och soltorkade tomater. Serverades med ris till. Smakade förträffligt! 

Nu ska jag återgå till ugnen och studierna. Gräver ner mig i en bok om utemiljöns betydelse på förskolegården. Det är ju det som x-arbetet handlar om. Fast vi har fokus på pedagogernas tankar kring detta. 

Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback