En bra dag!

Waaaah! JAG KLARADE TENTAN DENNA GÅNGEN! Fan vad skönt, helt jävla underbart. Har aldrig blivit så glad över ett tentaresultat. Trodde att den där människan skulle fälla mig denna gången också i och med att jag var tvungen att skrapa ihop 10 poäng av 14 dessutom. Men det gick tydligen. Nu är jag glad!

Har även haft en bra dag på praktiken! Det var kul att träffa alla barnen, gamla som nya.

Mer glada nyheter:

I helgen hade släkten sin årliga golftävling a.k.a "Pagoldh-slaget" i Töreboda. Töreboda är staden (läs: byn) som Pagoldh och Ljunggrens-familjen (mormor&morfar+barn) lämnade för västkusten nån gång under 60-talet. Eftersom det är så många i min släkt som spelar golf brukar de samlas uppe i Töreboda en gång om året för att tävla. Det har tydligen hållt på i 20 år. Helt galet. I alla fall så deltog Oscar i år och vet ni vad han gör? Han går och vinner! Mormor blev överlycklig för det var typ första gången som "våran sida av släkten" tog hem vinsten. Haha.  Jag var stolt flickvän i alla fall.     

Nu har jag huvudvärk (!). Men det gör mig absolut ingenting. Det här är en bra dag.


En gammal bild, men glad är jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: elin

HÄRLIGT SOFIE!!! Fasen va skönt för dig!!



Kul att Oscar vann haha :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback