Köksprojekt

Jag och Osc har varit och köpt färg. I helgen tänkte vi påbörja projekt "Måla köksluckor". Äntligen försvinner den blå färgen och ersätts av äggskalsvit, typ. Vitt är kanske inte världens roligaste färg, men det blir lätt att piffa till + att det lilla köket kommer att se större ut + att vi bor i en hyresrätt. Vilken färg som helst uppskattas nog inte av hyresvärden. Ska bli kul att måla i vilket fall som helst! Både görandet och resultatet. Dock har jag en tendens att bli aningen otålig. Orka vänta på att färgen ska torka liksom. Men jag får försöka hålla mig i skinnet, eller vad säger man?   

Kommentarer
Postat av: Mary

weei, vad roligt! glöm inte att lägga upp före och efter bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback