Ta ställning

Den här veckan har verkligen rusat i väg. Det var ju nyss helg och imorn är det fredag igen. Men jag klagar inte, helgen är väldigt välkommen! 

Igår blev jag och Osc bjudna på kycklingwraps samtidigt som vi gluttade på Idol hos Jen & Seb. Vi hoppades att få se David sjunga skiten ur juryn, men det sker troligtvis idag istället! Det får ni inte missa, han är grym. 

Förtidsröstade igår också. Jobbigt att ta ställning när man håller med i en del frågor men inte tycker om alla och är insatt på vissa plan men inte andra. I mitt fall valde jag slutligen att se till det stora hela, hur jag vill att Sverige skall fungera.

Nu är mitt blodsocker i botten. Dags att göra något åt det. Hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback