2011

Då var det nytt år. Har en känsla av att 2011 kommer bli ganska händelserikt.
Får se till att fylla det med massa kul!

Året har börjat bra i alla fall. Firade som sagt nyår hos Björn i Vallda. Vi var bara sex stycken, men vi hade fantastiskt trevligt! Lagade all maten tillsammans. Niklas som jobbar på systemet och som gått lite kurser hade förberett med viner som skulle smaka extra bra till. Tanken var att det skulle bli trerätters, men efter förrätt och huvudrätt var vi så fullproppade i magarna att vi inte orkade mer. Förutom mat och dryck bjöd kvällen på sång, dans, quiz och raketer. Jag och Oscar hade slängt ihop ett musik quiz en timma innan Björn kom och hämtade oss. Quizet gjorde succé. Senare på kvällen (eller ja, natten) körde Björn och Niklas en introtävling som jag gick och vann. Varför gör man inte mer sånt på fester? Det är ju så kul och man kan ju bli så frustrerad (eller imponerad) av sig själv! Osc och jag fick tag på en taxi som körde oss hem halv fem. Vad vi gjorde igår kan ni nog räkna ut själva.

 
 

Ikväll skall jag äntligen få se älskade Änglagård på bio! Lina och Victor frågade om vi hade lust att hänga på. Hoppas inte filmen är en totalflopp bara. Men bara karakäterna visar sig så är jag nog nöjd. 

Och imorgon bär det av till skolan. TVÅ VECKOR KVAR NU!!!!! My lord.   


Kommentarer
Postat av: Lisa

Söt du va med rosett i håret!

De två veckorna kommer flyga förbi jue. Sköööönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback