60-årig bröllopsdag

Imorgon firar mormor och morfar 60 år som gifta. Tror det kallas för Diamantbröllop. Helt sjukt ändå, det är nästan en hel livstid tillsammans. Fint. Det blir i alla fall stort kalas med släkten. Fast först skall jag till skolan, sen blir det att stressa hem och svira om.

Nu skall jag gå upp till min kille på övervåningen som sitter och tittar på någon dålig film. Eller så ser jag till att få färdigt min blogg-bok som jag beställer på
www.vulkan.se varje år... Jaja, vi får se.  

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt sjukt! Jag tycker att 30 år är mycket, haha. Det är smart det där med blogg- bok, ska nog ta mig en titt på hemsidan! Hoppas att ni får det skoj på kalaset! :)

Postat av: Mary

JAA, änglagårdskväll! Det måste vi se till att fixa, SNART! :)

2011-01-04 @ 22:04:15
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

60 år..shit pommes. Många förändringar i samhället som de varit med om tillsammans ändå. Sjukt när man tänker så!

2011-01-06 @ 10:08:21
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback