Diamantbröllop

Diamantbröllopsdagen var fin! Älskar min härliga släkt. Det blev lax, potatisgratäng bufféfat med rostbiff, skinka och andra godsaker. Efterätten bestod av en gigantisk royaltårta från Majgården med mormor och morfars bröllopsfoto på. Morfar åt upp mormors huvud, haha. Det hölls lite tal och vi alla blev lite rörda. En lyckad eftermiddag/kväll!  

 

Ikväll skall jag äntligen få träffa mina tjejer. Vi skall hem till Anna och mysa + äta thai. Det ser jag fram emot. Får väl se om man lyckas ta sig fram i den här jävla snöstormen. Snart får det räcka!

En vecka kvar i skolan nu. Nedräkningen kan börja :D

Kommentarer
Postat av: Mary

en vecka, shit alltså! :D när ska vi käka tapas och fira!?! :D

Postat av: Lisa

kul det ska bli att fira dig Soffan!! Och va gott det va med thai idag :)

2011-01-07 @ 00:42:49
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Anna

tack själv söta sofie.. det var jätte trevligt verkligen.. en vecka kvar för dig :) gud va skönt!!

2011-01-07 @ 11:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback