Tredje gången gillt

Igår städade jag bort julen. Lustigt det där. Innan julafton tycker jag att allt är så mysigt, men så fort den 24 :e är över och det nya året har slagit till vill jag bara bortbortbort med allt kraffs.  


Till Änglagård då. Storyn är inte är något speciellt i denna tredje film, men jag blev trots det inte besviken. Colin Nutley har nämligen gjort en hyllning till rollfigurerna och till de skådespelare som varit med i filmerna och som gått bort under åren som flytt. Det berörde mig. Jag blev varm i hjärtat men också ledsen, speciellt med tanke på Viveca Seldahl (Sven Wolters dåvarande fru, både i filmen och i verkligheten, som gick bort i cancer) och nu också Per Oscarsson. Jag skall hur som helst lätt ha boxen med alla filmerna när den kommer ut! För det lär den ju göra.


Kommentarer
Postat av: Maria

Får se om jag kollar den på bio eller hemma, måste nog se de första filmerna innan bara. Haha, hur kan jag ha missat?! :P

Postat av: Lisa

Har Rikard Wolf kajal på den bilden?? Coolt isf!

2011-01-04 @ 16:50:36
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste man ha sett de andra två innan den 3:e?

2011-01-04 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback